כיצד כתיבה יכולה לעזור לכם

מוכן להתרסק

מוכן להתרסק

 

לא פעם, מטפלים וגורמי מקצוע אחרים מציעים לאנשים שחוויות חוויות שונות, בעיקר חוויות קשות, חוויות שיש בהן טראומה משמעותית, לכתוב. לקחת מחברת ועט ולהתחיל לכתוב את כל מה שהם מרגישים, את כל מה שהם חושבים, כל דבר שיכול לעזור להם להתמודד עם החוויה בצורה טובה, פשוטה ונוחה. כך הם יכולים להוריד את כל מה שיש להם על ליבם או בראשם.

כתיבה היא כמו פסיכולוג שתמיד נמצא שם, אבל אתה לא צריך לפתוח את הפה בשביל לספר מה אתה מרגיש ולשמוע בסוף את השאלה "איפה זה פוגש אותך". כתיבה היא כמו חבר טוב רק כזה שנשאר איתך תמיד, ולא צריך לעולם ללכת או מחפש מה לומר לך ומסיים בקלישאות שנאמרות כי משהו צריך להיאמר. כתיבה מאפשרת לך להשתחרר, לכתוב מה שאתה רוצה, בלי לבקש ממך להיות צנוע, שלו או חכם. כשכותבים מותר הכל, אפשר לצאת מגבולות הגוף והנפש, אפשר לעזוב את המציאות ולהתפלש בעולם של חלומות וחזיונות, אפשר להיות חכם ואפשר להיות טיפש, צנוע ושחצן, אפשר גם לכתוב את האמת ולספר בדיוק על מי שאתה ועל החיים שלך.

כתיבה היא דבר טוב, גם אם לעתים יש בה משהו ממכר, תלותי, ואולי אפילו נדוש. אם יודעים לנצל אותה בצורה נכונה, היא כלי עזר נהדר לפרוק את הכל ולהישאר תמיד מלאים בשביל הפעם הבאה. היא תמיד מוכנה לפעם הבאה, מוכנה שננצל אותה בלי חשש.

אפילו אם כותבים מכוער ולא חכם, עדיין משהו אמיתי נשאר. עד הפעם הבאה, מתאמנים חזק, מדי יום, על כל מילה ועל כל משפט, על כ1ל דימוי וכל תיאור, בסוף מצליחים לכתוב כמו שצריך, את מה שרוצים.

Please follow and like us: