כל השירים הישנים אצלי!

האתר הישן

האתר הישן

 

כשהקמתי את האתר הנוכחי, באוגוסט 2018, הייתי צריך להעביר אליו את כל השירים מהאתר הקודם, זה שהקמתי במאי 2013. מדובר על למעלה מ-1400 שירים, שנכתבו בתקופה של 20 שנה בערך (האתר כלל הרבה מאוד שירים שכתבתי, עוד לפני שהקמתי אותו).

הפרויקט הזה לקח זמן ואתמול (15.1.21) הוא הגיע לסיומו. ניסיתי לקצר את הזמן וקבעתי לעצמי לא מעט מועדי סיום, אך לצערי לא הצלחתי לעמוד בהם. פעמיים-שלוש בשבוע הייתי מעלה 4 שירים בכל פעם, במטרה להספיק. לא תמיד הצלחתי לעמוד בזה מסיבות שונות, אך לשמחתי פרויקט הגיע לסיום וכעת לצד שירים חדשים שכתבתי בשנתיים האחרונות, אפשר למצוא באתר גם שירים ישנים. הם מתפרסמים בדיוק כפי שכתבתי אותם במקור, כולל הסבר קצר על השיר ומועד כתיבתו.

חשוב לי להבהיר, בחלק מהמקרים התאריך מציין את המועד בו פרסמתי את השיר באתר הישן ולא בהכרח את מועד כתיבתו. זה נכון כשמדובר על שירים שנכתבו לפני עליית האתר הישן לאוויר. למשל, אם שיר נכתב בשנת 2000, אז המועד שיצוין לא יהיה 2000 אלא המועד בו השיר עלה לאוויר.

כעת כשהכל השירים באוויר, אוכל לעלות יותר שירים חדשים ובכוונתי גם לעבור לפרויקט הבא שלי, פרסום תמונות בכל אחד מהשירים או לפחות ברובם.

מקווה שתיהנו מהשירים הישנים והחדשים.

Please follow and like us: