האנשים שמכרו את העולם לשטן

FREE DOLLER

FREE DOLLER

 

הפגישה נקבעה לקצת אחר חצות.

בניין רב קומות מכוסה חלונות זכוכית. בחניה תת קרקעי חנו הנהגים את הלימוזינות השחורות עם החלונות הכהים,  ליד המעליות עמדו אנשי האבטחה עם רובים מוכנים לכול מקרה שרק עלול לקרות, המעליות נפתחו, העוזרים נמוכי הקומה עם החליפות השחורות והפלאפונים הקטנים נכנסו אחרי הבוסים השמנים עם החליפות היקרות ושעוני הכסף על היד, מרוב עשן הסיגרים לא יכלו לראות דבר.
קומה 25
מצד אחד עיר על חוף ים קסום , מצד שני מדבר עם שדות אורז ותירס.

שולחן ארוך לידו 26 כורסאות עור נספרו, על השולחנות הונחו כוסות יין, עטים, דפים, וצלחות מלאות מתאבנים קטנים. מאפרות קטנות היו ריקות מבדלים. המזגן פעל על טמפרטורה של 10 מעלות, האור בחדר היה חזק אבל לא מסנוור.

הדלת נפתחה, ראשונים נכנסו 5 נציגי אפריקה, לבושים במיטב המסורת של השבט ממנו הם באו, כובעים צבעוניים, וגלימה מוזהבת, ליד כול נציג עמד עוזר ושומר ראש לובשים חליפות כמובן. עשן הסיגר מפיהם נמוג בגלאי עשן שהיה מוצמד לתקרה, טבעות הזהב שלהם נצנצו כמו כוכבים בלילה חשוך. נעמדו בפינה מחכים לשאר האורחים.

אחריהם הגיעו נציגי אסיה, חמישה אנשים מלווים בשלושה עוזרים כול אחד ומאבטחים, גם הם התלבשו לפי מיטב המסורת הדתית ממנה באו, המוסלמי לבוש כאפייה וגלימה לבנה, ההודי לבוש דולי, הבודהיסטי לבוש גלימה כתומה, היהודי לבוש חליפה שחורה, זקן על פניו וכיפה על ראשו, השניים האחרים היו יפאני ורוסי. הם לחצו את ידיי האפריקאים, ונעמדו בצידו השני של החדר,

מיד אחריהם נכנסו נציגי אירופה חמישה בחורים לבנים שזופים מלווים בשלושה עוזרים כול אחד ומאבטח אישי, הבחור האנגלי היה היחידי שבא לבוש לפי המסורת הבריטית, שבמקום מכנסיים לבש שמלה סקוטית, האוסטרלים נכנסו אחרים והצטרפו אל האירופים ללחיצות הידיים עם האסייתיים, חמישה אוסטרלים שלכול אחד עוזר אחד ומאבטח אישי.

אחרונים הגיעו האמריקאים לבושים בחליפות מבית היוצר של בתי האופנה הטובים של ניו יורק, לכול אחד היו שני עוזרים אישים ושני מאבטחים, על ידיהם טבעות זהב ושעוני כסף, בפיהם סיגר שמן ונעליהם היו מצוחצחות כאילו רק הרגע קנו אותן.

15 נציגי העולם,  חמש לכול יבשת לחצו איש את ידיי חברו, שומרי ראש עם היד על הרובים מוכנים לכול מקרה שלא היה צפוי, מארחות יפות באו ולקחו צלחות ריקות ומאפרות מלאות וחזרו עם מתאבנים ומאפרות מצוחצחות.
עכשיו כולם חיכו לו. ראשון נכנס מאבטח אישי עם יד על חגורת הרובה, אחריו נכנסו שני עוזרים אישים נמוכי קומה, קירחים עם שפם על פניהם, חליפות כחולות ונעליים שחורות, אחריהם הוא נכנס.
השטן בכבודו ובעצמו.
המאבטחים כיסו את כול חלונות החדר, כולם התיישבו על פי בקשת השטן ליד השולחן, חלקם כיבו מיד את הסיגרים שלהם, חלקם חיכו עד השאיפה האחרונה, שמונה עוזרים התיישבו במקומות הפנויים שהוכנו במיוחד בשבילם, שאר העוזרים נעמדו ליד הבוסים שלהם.

"התכנסנו כאן", פתח השטן את הפגישה, "כדי להחזיר את העולם לדרכו הישרה, דרך שנטש לפני שנים, בגלל כאלה וכאלה סיבות שלא אפרט אם כי ידועות הן", כולם היו קשובים לו, כמו מורה דתי המספר על החטא ומיד יפסוק את העונש, "נפגשנו בערב חורפי זה בחדר זה על מנת לעשות את מה שאתם רוצים וצריכים לעשות אבל מפחדים לעשות בגלל דעת הקהל, באנו הנה כדי לשים קץ לבעיות המלוות אותנו מאז קם העולם המודרני, אסור לנו לעצור מהלך שכזה, מהלך שההיסטוריה מצווה עלינו לעשות, מהלך שהעתיד יכתוב עליו רק טובות, היום חברים אנחנו מתחילים לבנות עולם חדש טוב יותר חכם יותר וחזק יותר"

השטן סיים את נאומו בברכה בעשר שפות, ברכת הוקרה ודרך צלחה לכל החברים והם מחאו לו כפיים כשסיים את הנאום.

הנציג האמריקאי שהיה מקובל על שאר הנציגים כנציג החבורה,  הודה לשטן על נאומו, שיבח אותו על הדרך ההוגנת בה ניהל את המשא ומתן, הוא הודה בטעויות שנעשו במהלך השנים בבניית העולם המודרני, הזכיר לכולם שהיו מלחמות קשות מיותרות, היה חולי חברתי, ניצול החלש על ידי החזק, שחיתויות, "אין ספק חברות וחברים" אמר האמריקאי בקול חזק וברור כמו מדבר אל קהל של בוחריו, "אין ספק שלנו יש חלק עיקרי בבעיות אבל אין לנו פתרונות, לכן היה זה צעד מתבקש כפי שאמר חברנו הטוב, ההיסטוריה מצווה עלינו לעשות זאת והעתיד לא יסלח לנו אם נמשיך בדרך הזאת, העתיד חשוב לנו גם אם בהווה נשלם את המחיר ונשתה מי רעל מהביקורות הקשים בתקשורת".

כשהמילה תקשורת עלתה לחלל האוויר הונפו הידיים בביטול וחלק מהנציגים אף ירקו מילים קשות כנגד אנשי המדיה למיניהם אשר במשך שנים מיררו את חייהם.

"מחר", אמר הנציג האמריקאי, "כול זה יהיה מאחורינו, ממחר אנחנו מחויבים לך חברנו" אמר  והרים כוס יין לעברו של השטן, תזוזה קלה הורגשה אצל המאבטחים אבל השטן קם , הרים כוס יין ואיתו קמו כול הנציגים הרימו את הכוסות אף הם אך לא שתו.
העוזרים הנאמנים הוציאו את החוזים, חוזה אחיד לכול המשתתפים בישיבה. כול חוזה היה כתוב באנגלית ובשפת הנציג, בחוץ עדיין היה חשוך, נציגי היבשות לקחו את העטים שהיו מונחים על השולחן ובלי שום הרהור חתמו בראשי תיבות על כל עמוד, והוסיפו חתימה בשמם בעמוד האחרון.

כשסיימו לחתום על החוזים, קמו ללחוץ את ידיי השטן ואת ידיי חבריהם, החדרניות נקראו לחדר על ידי העוזרים, החלו להגיש להם מכל טוב וטוב, אז הם הרשו לעצמם לשתות לחיים.

האנשים שמכרו את העולם לשטן.

Please follow and like us: